čtvrtek 16. října 2014

Je s podivem, jak je dneska venku krásně! Slunce svítí tak, že se Netuševě lesknout nitě a není schopna rovně zapošít lem u strakaté halenky. Ale také není daleko konci, jen ještě neví, jak to bude vypadat, takže se možná brzy ocitne opět na začátku. Taky by ráda pletla ten třetí polštář, neb už to má vyzkoušené, ale připadá jí, že pletení je záležitostí spíše zimní nebo pochmurnou nebo deštivou. Pravděpodobně to odloží na jindy. Stejně má dnes plnou hlavu haleny a taky plnou hlavu divadla, neboť ji čeká její první hraní ve hře Mamut mamut a i přes vydatné zkoušky v době těhotenství se obává nejistoty, kterážto je hlavním původcem chyb, překlepů, přeřeků a různých takových divadelních neduhů. Včera si na večerní zkoušce potvrdila, že s Retuševou skutečně nesdílí stejné velikosti oděvů. K šedé elegantní halence bude potřebovat černé elegantní prádlo, aby mohla bez ostychu nalévat vědecký nápoj z perfektně vyčištěné laboratorní odměrky.

2 komentáře:

  1. Drahá Netuševo,

    ano, prádlo jest v Mamutovi, mamutovi vidno velmi, až velmi mnoho. Oho!!! Já nosím prádlo tělové... Odměrka však mnou nikdy perfektně vyčištěná nebyla - jsem tedy za debila??
    Každopádně neměj strachu, věřím, že tvá maličkost osvěží svým svébytným herectvím hru tuto velmi. Škoda, škoda, že nemohu tvou verzi shlédnout. Snad příště. Budu se tě držet jako klíště.

    Tvá Retuševa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Retuševo,
      Ty mne sleduješ! Jsem tomu ráda. Takže prádlo je vidno i na mně i na Tobě. V tom případě to s těmi velikostmi nebude tak horúce. Otázka odměrky je otázka indivindy přístupu - co je to perfektně vyčištěno? Snažila jsem se, je k tomu potřeba speciální nářadí, kterýmžto nevládnu. Tedy tak. Nevím, zda se dalo mluvit o osvěžení. Textově to nebylo nikterak dokonalé, ale nezapomněla jsem se řádně postarat o kancelářské členy. Nikdo nehladověl ani nežíznil. Adlétu jsem pořádně vysprchovala, postavila jakýstakýs objekt a na závěr si dala extra suché slané tlusté tyče. Těším se na pohádky z Essenu.
      Netušva

      Vymazat